Toves Tankar

Direktlänk till inlägg 23 april 2011

Elakheter från Höör

Av Tove Birkeland Brandt - 23 april 2011 09:42

 
Ingen bild

anonym

Fredag 22 april 20:19

ALLTSÅ HERRE JÄVLAR, SNÄLLA SLUTA BLOGGA FÖR IN I HELVETE! din blogg är så jävla dålig och tråkig, om du nu är sorgsen för ditt jävla damp barns död skaffa en ny idiot eller glöm bort honom, sluta snälla att blogga om en sån idiotisk sak ! herre gud, förstår mig inte på sånna jävla fittbloggar om mammor osv ! lägg bara ner skiten och gå till ngn läkare !:S

 
 
Helena

Helena

23 april 2011 11:28

Fruktansvärt tråkigt att det finns människor som är så trasiga att de inte inser det själva utan måste vara så elaka mot andra för att må lite bättre i sin vardag. Jag hoppas ni får en liten frid i eran husvagn och kan njuta lite av påsken. Kramar så länge

http://www.bloggplatsen.se

Tove Birkeland Brandt

23 april 2011 18:44

Tack ja det ska bli trevligt att få annat att tänka på en stund. Kram

 
Helena

Helena

23 april 2011 12:02

Fruktansvärt att det finns människor som är så trasiga i själen att de måste vara onda och förstöra för andra för att själva må bra en liten stund i sin vardag. Jag hoppas ni får lite frid och njuta lite i husvagnen nu i påsken. Sänder kramar i massor till er familj//Helena

http://www.hea71.bloggplatsen.se

Tove Birkeland Brandt

23 april 2011 18:43

Tack snälla du, jag har satt ut denne persons elakhet för att man måste se att sådan ondska finns, men jag lägger inte ned mig så värst på de dumheter man skriver. Känner mig nästan ledsen över deras dumhet för den/de som skriver måste må väldigt dåligt själv.
Kramar om dig och tackar för att underbara människor som du finns

 
Ingen bild

Isabelle

23 april 2011 12:18

Hur vågar du vara så elak din jävla jävel tänkt om din amma eller son hade dött va så håll käften förlåpt Tove om det vart så många svordomat

Tove Birkeland Brandt

23 april 2011 18:40

Tack Isabelle

 
Helena

Helena

23 april 2011 19:59

Min första kommentar blev helt fel,men den kom in ändå,,tekniken ibland spelar en spratt. Därför blev de nästa lika som du ser..Ha en fortsatt trevlig helg,kram

http://www.hea71.bloggplatsen.se

Tove Birkeland Brandt

24 april 2011 09:21

Ja men det gör ingenting, så blir det ju ibland.
Samma till dig nu. Kram

 
Ingen bild

sanna

25 april 2011 15:33

Men ärligt . ni har ju fuck inget liv .
kom igen, hon/han har rätt herre jävlar.
dessutom har hon rätten till att säga vad hon tycker
och så här tycker jag med !
kom igen, att man har en blogg för ens son har dött ? det är ju lika sjukt som att slicka av en buss ren innan den kör till skroten ! ;s liksom man ba; wtf? ärligt talat snälla . sluta blogga för in i helvete. ditt syfte till bloggen är meningslöst precis som alla andras bloggar .
gå till ngn läkare , det är vad du bör göra.
och jag frörsöker inte vara elak ! för att din son har dött, är en ganska sorglig situation, men blogga inte om det rakt ut . fyfan jävla dåligt .

aa, dåligt ! /sanna

Tove Birkeland Brandt

25 april 2011 18:58

Stackare där, mer säger jag inte. Alla har rätt till åsikter men om min blogg inte passar dig sluta gå in här, mitt syfte är mitt inte ditt att lägga hån i.

 
Ingen bild

17årig flickA

25 april 2011 16:22

Om den anonyma personen nu inte gillar din blogg så kan han ju sluta läsa. Det e ju inget tvång precis. Du skriver jätte fint och blir tårögd av att läsa dina ord. Jag själv har varit självmordsbenägen ett flertal gånger och du får mig att tänka på hur mycket jag hade kunnat såra min älskade mamma genom att genomföra något sådant.
Var stark!

Tove Birkeland Brandt

25 april 2011 18:56

Tack snälla rara och snälla tänk aldrig mera på att genomföra ett självmord, det krossar inte dig själv på samma sätt som de som älskar dig, ta vara på livet och se det som att det kommer en dag som är din, om inte idag så kanske i morgon. Vi är alla älskade. Ta vara på livet. Kram

 
Ingen bild

Damp

25 april 2011 18:07

Asså jag måste säga att jag håller med på sätt och vis. Likson Om du försöker " gå vidare" Så kanske det blir lite...Lyckligare kanske. Asså jag vet att du är lesen. Men hallå. Snälla.

Tove Birkeland Brandt

25 april 2011 18:54

Om du tycker så kanske inte min blogg är rätta stället att besöka.

 
Emmapromise.bloggplatsen.se

Emmapromise.bloggplatsen.se

27 april 2011 15:19

Hej! Jag gillar din blogg den är såå fin och välskriven :) Tråkigt att "Anonym" sa så h*n behöver ju inte läsa din fina blogg, inget trång finns ju. Tråkigt att din son inte finns med oss ;(

http://toves-tankar.bloggplatsen.se/2011/04/23/518

Tove Birkeland Brandt

27 april 2011 18:22

Jag tackar dig för dina deltagande ord. Kram

 
Emmapromise.bloggplatsen.se

Emmapromise.bloggplatsen.se

28 april 2011 20:30

Det är jobbigt när någon bara försvinner ur ens liv :( Och det förra jag skrev så ska det ju inte stå trång utan tvång ska det ju vara så klart.

http://toves-tankar.bloggplatsen.se/2011/04/23/518

Tove Birkeland Brandt

28 april 2011 20:38

Ja visst är det så. Kram

 

Tove Birkeland Brandt

28 april 2011 20:52

Tack det samma till dig. Kram

 
Ingen bild

D

2 maj 2011 18:29

Tove, Dra år helvete!!

Tove Birkeland Brandt

2 maj 2011 20:21

Söööööttttt

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tove Birkeland Brandt - 13 juni 2020 13:17

Idag har jag bakat en kalastårtebotten då jag ska iväg och träffa mitt barnbarn imorgon. Skall också göra en kycklinggryta att ta med mig dit så vi kan äta ihop. Min svärson skall roa sig med att byta ABS ringar fram på min bil. Intressant. Har hört ...

Av Tove Birkeland Brandt - 25 maj 2020 14:30

Har inte gjort något vettigt idag. Känns nästan lite skämmigt att slappa så här, men jag har varit så himla trött att jag bara inte orkat med att göra det jag borde göra. Ska i alla fall ner i källaren och hänga upp gardiner jag tvättat upp om en lit...

Av Tove Birkeland Brandt - 19 maj 2020 13:59

Dagen idag så har jag satt lite nya chilifröer, de är ju så viktiga här hos oss. Vi gör varje år vår egen chilikrydda, så härligt Jag har också passat på att omplantera lite tomatplantor så de får en egen kruka för att växa till sig i och det är mass...

Av Tove Birkeland Brandt - 15 maj 2020 17:23

Kan inte låta bli att tänka på tiden vi lever i, tiden som flytt och den som skall komma i våra liv. Är så nedstämd över att man så lätt glömmer vilken kappa man bör klä sig i, vart man hör hemma. Man börjar irra och hamnar längre och längre bort. Ka...

Av Tove Birkeland Brandt - 12 maj 2020 13:02

En ny trött dag igen, kan liksom inte vakna upp, är mer eller mindre halvvaken hel tiden. Ståle har varit i Arvika och jobbat morgon , hem och lunchat och farit för att jobba dag och kväll i Forshaga. Ja så här är det numera, ensamt och tomt. Finns i...

Presentation


Right now I'm between two jobs, but I'll probably start working as a personal assistant soon

Våra böcker finns att köpa här

Tänd ett ljus för den du saknar

Boken för de efterlevande

FRISIM

Arkiv

NYHETER

Counter of my visists from 18th of august

Förhindra Självmord

Jag vill förhindra självmord

 

 

Självmordstankar

http://www.spes.nu/index.php

 

Det måste bli en nollvisison för självmorden, går du i självmordstankar eller har du någon när som gjort det, gå gärna ut här och läs.

Minnesalbum för Kim Lindqvist

 

                            

Minnessidor Kim Lindqvist

http://minnesalbum.fonus.se/index.php?page_id=18&sign=336e0d436b245f7f625e8eaa2bac2b38

Sök under dödsannons/minnessidor och efter Kim Lindqvist, Värmland, Sunne

samt

 

För min son Kim Lindqvist

f. 1993-02-16

d. 2011-01-02

 

Minnessida/Till minne av

http://www.tillminneav.se/showPage.php?id=1357

Hjälpsidor

Prenumeration av SKRIVA

 

Passa på att testa tidningen Skriva genom detta exklusiva erbjudande:

 

http://www.prenservice.se/bestallpren.aspx?titel=105&kampanj=105137

Gästbok

NYTT

Twingly Blog Search link:http://blog.forfattartips.se/ sort:published Fler länkar till bloggen

BLOGGERFY

Länkar

Skaffa Trafik

Översätt Bloggen

Gladapannkakan gratis dejting

 

Gladapannkakan kan du möta livet, framtiden och den stora kärleken. 

 

Fråga mig

367 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS

Skaffa trafik till din sida Gratis

Fixa trafik till din sida

http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=angelshare

Tracking

My Topsites List DreamHost Coupon Vardagsbetraktelser bloggar Personligt mobilt bredband My Topsites List SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog

fixa trafik till din sida

Trafikera blogg

BloggRegistret.se Följ min blogg med Bloglovin My Topsites List Bloggupdate.se BloggRanking Bloggparaden Allmänt
Toppblogg.se Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar Blog Ping Site fansbyte Svenska Bloggar Blogg topplista - Superbloggen.se Bloggparaden Instagram hiphone 4 Besökstoppen bloggdesign

Ovido - Quiz & Flashcards