Toves Tankar

Direktlänk till inlägg 6 juli 2011

Ont, ont och ont och GDI

Av Tove Birkeland Brandt - 6 juli 2011 16:53

Just nu är det ONT som finns i mitt huvud för jag har så fruktansvärt ont ifrån skulderbladet och ut i armen på höger sida att jag knappast står ut, ilande molvärk som när man drabbas av tandvärk och så domnar mina fingrar lätt, känns B allt för det är svårt att orka sitta vid datorn i det hela taget för att jobba på nya projektet och marknadsföra det. GDI som jag gick med i för 70 kronor/månaden och där jag fick egen hemsida i priset går ut på att jag lämnar över mailadresser till dom jag känner och genom min sida får dom ett mail där de får se samma möjlighet som mig och går de med då tjänar jag på det och de i sin tur då de skaffar folk. Det är ett sätt för att skapa trafik och öka domänens kännedom och det fungerar i hela världen. På samma gång kan man ju faktiskt få en chans att träffa nya människor, vilket jag som känt mig isolerad tycker ska bli kul. man måste våga för att vinna och ja det är ju en minimalk arbetsinsats. Pyramidspel skriker man direkt men det handlar inte om att sälja saker, att lura på någon någonting det handlar om att man skapar en grupp där man arbetar mot samma mål att göra siterna kända och för det får man betalt och när man ändå har sidan kan man ju lägga upp andra företags reklamloggor, registrera sig på olika trafiksidor som ökar trafiken till din egen sida, det är ju jättefinurligt. Jag gör hellre det här än att köpa ett par triss i månaden. jag har letat jättelänge efter något roligt att göra på fritiden och vad kan vara roligare än att Tjäna Pengar, att i slutänden kanske kunna skuldsanera sig och min stora DRÖM är att starta upp en liten restaurang-fik  i fransk stil som jag kunde döpa till Kims Restaurang och fik eller något sådant och som jag och maken kunde driva tillsammans, det vore så kul. GDI blev för mig blev en möjlighet att kanske få uppleva den drömmen en dag, den gav mig passion tillbaka, något att förändra mitt liv med, ett verktyg till mina drömmars land. Går det inte så går det inte men jag vill det ska fungera och vadå, jag förlorar bara 70 kronor i månaden i så fall så, ja det är inte mer än andra kanske röker upp på en dag... man måste våga för att VINNA det är mitt motto.

Jag tvingar ju ingen att gå med  heller jag ger bara de jag känner en möjlighet, mer än så är det inte sedan väljer man själv vad man ska göra eller tro. Vad jag tycker är synd är bara att människor så fort man gör något kastar sig över en och på sätt och vis vill bevisa att man är idiot för att man vill TRO, varför är det så?

Min Kim hade fattat det här konceptet direkt och han hade tagit möjligheten det vet jag, han ville tjäna pengar, han ville TRO så nu gör jag det jag tror på för både mig själv och för min älskade son.

Jag har tänt ditt ljus vännen, det brinner här på mitt köksbord men snart ska du få ett nytt och om en stund skall jag gå ut och vattna på din minnesplats i trädgården, tänker på dig, saknar och jag önskar du vore här med mamma. Alla kramar från jorden sänder jag dig mitt älskade änglabarn <3 Mamma

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tove Birkeland Brandt - 13 juni 2020 13:17

Idag har jag bakat en kalastårtebotten då jag ska iväg och träffa mitt barnbarn imorgon. Skall också göra en kycklinggryta att ta med mig dit så vi kan äta ihop. Min svärson skall roa sig med att byta ABS ringar fram på min bil. Intressant. Har hört ...

Av Tove Birkeland Brandt - 25 maj 2020 14:30

Har inte gjort något vettigt idag. Känns nästan lite skämmigt att slappa så här, men jag har varit så himla trött att jag bara inte orkat med att göra det jag borde göra. Ska i alla fall ner i källaren och hänga upp gardiner jag tvättat upp om en lit...

Av Tove Birkeland Brandt - 19 maj 2020 13:59

Dagen idag så har jag satt lite nya chilifröer, de är ju så viktiga här hos oss. Vi gör varje år vår egen chilikrydda, så härligt Jag har också passat på att omplantera lite tomatplantor så de får en egen kruka för att växa till sig i och det är mass...

Av Tove Birkeland Brandt - 15 maj 2020 17:23

Kan inte låta bli att tänka på tiden vi lever i, tiden som flytt och den som skall komma i våra liv. Är så nedstämd över att man så lätt glömmer vilken kappa man bör klä sig i, vart man hör hemma. Man börjar irra och hamnar längre och längre bort. Ka...

Av Tove Birkeland Brandt - 12 maj 2020 13:02

En ny trött dag igen, kan liksom inte vakna upp, är mer eller mindre halvvaken hel tiden. Ståle har varit i Arvika och jobbat morgon , hem och lunchat och farit för att jobba dag och kväll i Forshaga. Ja så här är det numera, ensamt och tomt. Finns i...

Presentation


Right now I'm between two jobs, but I'll probably start working as a personal assistant soon

Våra böcker finns att köpa här

Tänd ett ljus för den du saknar

Boken för de efterlevande

FRISIM

Arkiv

NYHETER

Counter of my visists from 18th of august

Förhindra Självmord

Jag vill förhindra självmord

 

 

Självmordstankar

http://www.spes.nu/index.php

 

Det måste bli en nollvisison för självmorden, går du i självmordstankar eller har du någon när som gjort det, gå gärna ut här och läs.

Minnesalbum för Kim Lindqvist

 

                            

Minnessidor Kim Lindqvist

http://minnesalbum.fonus.se/index.php?page_id=18&sign=336e0d436b245f7f625e8eaa2bac2b38

Sök under dödsannons/minnessidor och efter Kim Lindqvist, Värmland, Sunne

samt

 

För min son Kim Lindqvist

f. 1993-02-16

d. 2011-01-02

 

Minnessida/Till minne av

http://www.tillminneav.se/showPage.php?id=1357

Hjälpsidor

Prenumeration av SKRIVA

 

Passa på att testa tidningen Skriva genom detta exklusiva erbjudande:

 

http://www.prenservice.se/bestallpren.aspx?titel=105&kampanj=105137

Gästbok

NYTT

Twingly Blog Search link:http://blog.forfattartips.se/ sort:published Fler länkar till bloggen

BLOGGERFY

Länkar

Skaffa Trafik

Översätt Bloggen

Gladapannkakan gratis dejting

 

Gladapannkakan kan du möta livet, framtiden och den stora kärleken. 

 

Fråga mig

367 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS

Skaffa trafik till din sida Gratis

Fixa trafik till din sida

http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=angelshare

Tracking

My Topsites List DreamHost Coupon Vardagsbetraktelser bloggar Personligt mobilt bredband My Topsites List SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog

fixa trafik till din sida

Trafikera blogg

BloggRegistret.se Följ min blogg med Bloglovin My Topsites List Bloggupdate.se BloggRanking Bloggparaden Allmänt
Toppblogg.se Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar Blog Ping Site fansbyte Svenska Bloggar Blogg topplista - Superbloggen.se Bloggparaden Instagram hiphone 4 Besökstoppen bloggdesign

Ovido - Quiz & Flashcards