Toves Tankar

Alla inlägg under februari 2017

Av Tove Birkeland Brandt - 16 februari 2017 11:24

Tiden den går hela tiden framåt. Vi sliter med företaget www.rent-och-snyggt.se

Mycket flyttstädningar för oss och så har vi ju anställda som är på hemstäd. Kroppen är inte vad den varit och de senaste månaderna har jag gått och haft ont i vilket känts som höften men i själva verket var det inflammation i sätesmuskeln. Vilket nu ger förklaringen till varför jag haft så ont i hela benet. Nästan den största muskel i hela kroppen.


Efter en månads väntan på att komma till läkare så kom jag iväg igår och ja det blev en kortisonspruta, samt ordination på stretchövningar. Om jag inte blir bättre så blir det sjukgymnastik.

Ja så rullar livet. Hälsan går upp och ned, men man blir ju tyvärr inte yngre.


Idag har jag skrivit en egenremiss för att få hjälp att ta bort överflödshänget efter min GB-operation. Om jag kunde skulle jag radera operationen helt men så går det ju inte att göra tyvärr. Mår illa av alla matintag sedan operationen. Sista tiden har det varit mycket jobbigt.


Men nu tittade jag ju inte in för att klaga av mig om hälsan idag, utan för att tala om för Världen att du min älskade änglason Kim skulle ha blivit 24 år idag om du levat kvar med oss andra.

Har så mycket tankar på hur du skulle ha varit nu, vart du hade bott. Hur du mått, hur du sett ut och hur dina intressen formats. Du hade så mycket geniala ideer som aldrig fick möjlighet att utvecklas. Du skulle designa kläder, du älskade rapmusiken. Vad jag vill säga är GRATTIS och att jag älskar dig i evighet. Du finns med mig jag bara vet det, men vi är inte paralella längre.


Jo visst vet jag att tiden är förbi, men för en liten stund kan man väl få befinna sig i ett drömtillstånd, önska att det inte hade skett. Att du varit här och att jag bakat dig en tårta, bjudit på middag och att vi alla hade haft det bra.


Älskad, Saknad och aldrig någonsin glömd. Vi ses igen mitt barn <3

 

Presentation


Right now I'm between two jobs, but I'll probably start working as a personal assistant soon

Våra böcker finns att köpa här

Tänd ett ljus för den du saknar

Boken för de efterlevande

FRISIM

Arkiv

NYHETER

Counter of my visists from 18th of august

Förhindra Självmord

Jag vill förhindra självmord

 

 

Självmordstankar

http://www.spes.nu/index.php

 

Det måste bli en nollvisison för självmorden, går du i självmordstankar eller har du någon när som gjort det, gå gärna ut här och läs.

Minnesalbum för Kim Lindqvist

 

                            

Minnessidor Kim Lindqvist

http://minnesalbum.fonus.se/index.php?page_id=18&sign=336e0d436b245f7f625e8eaa2bac2b38

Sök under dödsannons/minnessidor och efter Kim Lindqvist, Värmland, Sunne

samt

 

För min son Kim Lindqvist

f. 1993-02-16

d. 2011-01-02

 

Minnessida/Till minne av

http://www.tillminneav.se/showPage.php?id=1357

Hjälpsidor

Prenumeration av SKRIVA

 

Passa på att testa tidningen Skriva genom detta exklusiva erbjudande:

 

http://www.prenservice.se/bestallpren.aspx?titel=105&kampanj=105137

Gästbok

NYTT

Twingly Blog Search link:http://blog.forfattartips.se/ sort:published Fler länkar till bloggen

BLOGGERFY

Länkar

Skaffa Trafik

Översätt Bloggen

Gladapannkakan gratis dejting

 

Gladapannkakan kan du möta livet, framtiden och den stora kärleken. 

 

Fråga mig

367 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS

Skaffa trafik till din sida Gratis

Fixa trafik till din sida

http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=angelshare

Tracking

My Topsites List DreamHost Coupon Vardagsbetraktelser bloggar Personligt mobilt bredband My Topsites List SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog

fixa trafik till din sida

Trafikera blogg

BloggRegistret.se Följ min blogg med Bloglovin My Topsites List Bloggupdate.se BloggRanking Bloggparaden Allmänt
Toppblogg.se Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar Blog Ping Site fansbyte Svenska Bloggar Blogg topplista - Superbloggen.se Bloggparaden Instagram hiphone 4 Besökstoppen bloggdesign

Skapa flashcards